Genç tecrübesiz bir anne adayıyım siz tecrübeli annelerin yardımına ihtiyacım var 31+4 günlük gebeyim ve corona oldum bugün 4. Günüm ve inanılmaz morelim bozuyolar. Kan sulandırıcı kullanıyorum bu süreç içerisinde pıhtı oluşmasın diye. Bir akrabam bana gelini 32 haftasında coronaya yakalandıgını ve bebeginin kalp ritminin yavaşladıgını bunun icinde sezeryana aldıklarını söyledi kan sulandırıcı kullandıgı icin dogumdan sonra kanaması hic durmamış ölümlerden dönmüş. Ben hastaneye gidemiyorum bebegimin iyi oldugunu tekmelerinden anlayabiliyorum fakat kafama takılan birşey var kalp ritminde düşme olursa hareket eder mi yada daha mı az eder evde nasıl kontrol edebilirim bunu her kafadan bir ses cıkıyor zaten bu sürec cok zor hem hastalık hem hamilelik ikisi bir arada cok yorup yıprattı beni bide o korkuyu içime işlemeleri deli ediyor beni zaten korkuyorum🤦🏻♀️ lütfen icimi rahatlatacak şeyler biliyorsanız yazın sizde diğerleri gibi acımasız olmayın rica ediyorum.