Busraeroglu cekik_anne bugun 14+ 4 olduk, kontrolümde bugündü ama öğrenemedik. Tahminde bile bulunmadı doktor, henüz erken dedi 🙈🙈
elisamoms_60 Bizde 14 hafta 3 gunluguz ama en son 11 haftalıkken gitmiştim dahda gitmedim 20 aralikta gidecm bakalm söyler belki
Busraeroglu cekik_anne evet ya banada söylediler bugün bende yedim ama doktor erken dedi anlamadım bir türlü, başka bir doktora falan mı gitsem acaba 🙈
cekik_anne Busraeroglu siz bilirsiniz bana ilk kız denildi sonra erkek haftaya net belli olur dedi doktorum 😂
euphoria123 cekik_anne şuan 14+4 üm 13+3 te %90 erkek genital kemiği dik duruyor demişti değişir mi hiç bilmiyorum ☺️
cekik_anne euphoria123 valla bende şimdi 15 haftalıgım 12+3 de kız dediler sonradan 13+2 de erkek dediler haftaya gitcez bakalım 😂