Hanımlar 2017 Mayıs ayında sol yumurtalığıma yapışık dermoid kistim vardı çok büyüktü ve maalesef Ca değerlerim yani keser değerleri çok yüksek çıkıyordu bu yüzden göbek deliğimin altından itibaren açık ameliyat oldum 12 cm’lik kistim çıkarıldı Allah’a şükür kötü huylu olmadığı anlaşıldı şimdi 33 haftalık hamileyim ocakta kısmetse doğumum olacak benim gibi daha önceden karnından açık ameliyat olup normal doğum yapan var mı ? Yoksa sezaryen zorunlu mu oluyor böyle durumlarda