Arkadaşlar tsh hormonum gebe kaldıktan sonra çok aşırı düştü. 0.02 şu an. Böyle bir durum yaşayan var mı. Doktor sakıncalı bir durum olduğunu söyledi ama detaylı bir şey demedi. Endokrine gittim ilaç ve diyet verdi. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu acaba.