G_annesi12 Bir kaç gündür kabızlık problemim var ve bir şey fayda etmiyor tecrübesi olanlar paylaşabilirse çok sevinirim…
zehsan G_annesi12 sabahları ac karna ikş adet kuru kaysı üzrine ılık su gecirir canm bendede vardı bunu uygladım düzeldi cok şkür
G_annesi12 zehsan kayısı suyu vs de kullanıyorum ama pek bir etkisi yok artık kasıklarım da ağrı hissediyorum çok şişim var
rengarenkduduv Kardeşimde aynısını hamileliğin ilk başında neredeyse 1 ay yaşadık. Ne duyduysak denedik yaptık olması kendiliğinden yoluna girdi.
G_annesi12 Marsilya Aslında çevrem de ki aldığım duyumlara göre vitamin ilaçlarından kabızlık olabileceği söyleniyor vitamin dışında magnezyum da kullanıyordum ama şuan bırakmıştım
Bebegim000 Hhfff süt kabızlık yapıyor bu arada inek sütü ise aksine arttıyor demir kullandıgımız için doktor öyle söylemişti @G_annesi12
Maviyisevenkadin G_annesi12 Evet doktorum verdi. Uzun zamandır doktorların önerdiği hamilelik sürecinde kabızlık sorunu yaşayanların kullandığı güvenilir bir ilaç. Toz halinde. Suya karıştırılıp içiliyor. Bu ilacın sayesinde 1.5 saat sonra rahatladım.