asellmom kasıklarımda baya ağrı vardı. Böbreklerim filan ağrıyordu erken doğum riskim vardı acaba sancımmı tutuyor dedim. Geçmiyordu hiç. Bi gittik ki idrarda maya , enfeksiyon varmış. İlk defa idrarda maya duydum çok ilerlemiş 🤭 baya da akıntım vardı