Merhaba anne adayları. Danışmak istediğim bir konu var sizlere 7+2 haftalık hamileyim. Tsh değerim önce 5.54 çıktı. Doktorum başka bir yerde yaptırmamı istedi bu sefer 4.34 çıktı birde yarın 8.00-8.30 arası kan verip tekrar yaptırıcam. Bebek için zararlı bir durummuş. Benimle aynı durumu yaşayanlar var mı?