asel35ece Kızlar iyi akşamlar. bazanın içinde hurçta duran bebek kıyafetlerinde sarı sarı lekeler olmuş bizde şeytan işemiş derler hatta o lekeler çıkar mı çıkarsa da nasıl çıkar deneyimleyen oldu mu içimizde acaba
UmutsuzPolyanna asel35ece canım o isimlendirmeden daha çok sandık lekesi demeyi tercih ediyorum ben sodamatik ile yıka belki beyazlar birde bol tuzlu su ve ya sütte bekletmekte fayda ediyormuş
asel35ece Zehra9616 UmutsuzPolyanna 😂😂😂 valla annemden kalma bi şey yani o da sandıktan çıkan bir şeyde böyle sararma görünce öyle derdi aklıma geldi yazdım 😂😂😂😂 siz bana cevap verin bakalım nasıl çıkar bu lekeler 3 4 senedir bazanın altında duran şeyler işte
Deletedmom16362 Kiizz daha bugün kızımın kiyafetlerini cikardim sararmis beyaz olanlar. Şeytan mi işemiş 😳😳 Neler duyacağız dahaa 😑
asel35ece Deletedmom16362 aynen canım ben de büyük kızımın bebeklik kıyafetlerini çıkardım ne var ne yok bakayım dedim ikinci için ama çoğu sararmış 🥺
Deletedmom16362 asel35ece Benimkiler hep beyaz. Uzun süre ön yıkamaya aticam 2.5 3 saat sürüyor bembeyaz oluyor tekrar. Beyazsa kiyafetler sen de deneyebilirsin.
asel35ece Deletedmom16362 çoğunluk beyaz birde akşamdan kosla dök sabah makinede yıka dedi kardeşim onu deneyeceğim size de fikir olsun çıkar inşallah lekeler