Tugce-_- canım ağrın varsa muhakkak hemşirelerden rica et ağrı kesici, ben daha hafif ağrım başladığı gibi istedim hemen yapmışlardı rahatlamıştım. Aynı zamanda nescafe tüket, bana doktorum 2 gün boyunca bol nescafe tüketmemi söylemişti. Umarım yürüdükçe dahada iyi toparlarsın❤️