Ozgurdidem CcansuTozbey bana bayramdan sonraki ilk iş günü gelirsiniz dedi sağlık ocağı bayramdan önceki cuma sezeryan ile doğum yapıcam allahın izniyle
Aleynaarslan zgeKonaolueker bende istiyorum 🙈😂 ama gelmiyor bizim kiii çok sabırsızlanıyorum şuan 38+6 olduk 🙈
Bizartik5kisiyiz zgeKonaolueker bende sabah 6.30 da hastanede olucam ama 1 ,2 saat uyumaliyim ama uyuyamiyorum.
Busrashbz Merhaba herkese Allah izin verirse sabah saat 6 da hastaneye yatisim yapilacak ve sezeryan ile kızımı kucagima alacagim siz hamilelerden dua ıstiyorum dualarınızda beni ve kızımı unutmayın