İlk gebeliğimde lierac kullandım ayrıca başk yağlar da kullandım ama çoğu yağı cilt emmiyor sürünce yumuşatmış gibi oluyor kıyafeti çekince hepsi kıyafete geçiyor, ama lierac güzel emiliyor hiç çatlağım olmadı, şimdi ikinci gebelikte de lierac kullanmaya başladım, annemin aşırı çatlağı oluşmuş genetik yatkınlığım da var