Merhaba. Adetim 5 gün gecikti. Yarın kan vermeye gidicem sağlık ocağına. Bu gün acayip şekilde ayaklarıma ağrı girdi. Baldırlarım ağrıyor. Kasık ağrıları da var. Kaç gündür hiç böyle olmazdı. Belime de ara sıra ağrı vuruyor. Bi lekelenme ve akıntı falan yok. Adet belirtisimi acaba? Yoksa hamileliğin öncelerinde oluyormu böyle ağrılar? Çok endişeliyim kızlar. Bi bakarmısınız?🥺🥺🥺