OktayMeltemSahin Kızlar bu arabadan alan kullanan varmı ? Memnunmusunuz ya da değilmisiniz ? Önerilerinize ihtiyacım var teşekkürler şimdiden 🙏🏻
Rtrl41 OktayMeltemSahin yaklaşık 2 aylık bebeğim var toplasak 5 kere filan kullanmışızdır ama biz beğendik kullanışlı yani
OktayMeltemSahin ZeynepOsman55 bende baktım da tentesi dalgıç kumaş ve sürekli düşüyormuş ondan kararsız kaldım