Bende şeker ölçüm cihazı ile yapıyordum ölçümleri. Açlık 120 lerde tokluk 180lerde çıkıyordu korkmaya başlamıştım dahiliyeye radindevu aldım orada yaptırdım tahlilleri. Açlık 90 tokluk 112 çıktı çokta güzel kahvaltı sonrası üstelik. Yani bu cihazların iyisini almak kullanmak çok önemli. Siz hastane tahlilleri sonrası mı kullanmaya başladınız