Selam kızlar 32 haftadayken rapor yaptırdım bildiğim kadarıyla doğumdan önce 2 ay doğumdan sonra 2 ay toplamda 4 ay rapor parası aliyor sigortalılar sorum şu ki 37 haftalıkken veya 38 de doğum yaparsak doğumdan önceki 2 ay dolmamış oluyoruz dolduramadığımız günler yanıyor mu doğumdan sonraya aktarılıyor mu? Bilen var mi?