sessiz_oyuncu 1annne1beebeek bütün isimlerin üzerinden geçtim tamam bu karar verdim dediğim isimlerden birine söylediğimde ıyy o ne öyle dedikleri için artık kmseye söylemeden eylül koydm gitti soyismimizle uyumlu. Hatta isimli hastane çıkışı sipariş ettim artk kim ne derse desin. Eylül kızım olacak 🥰
kizannesi_1004 1annne1beebeek vera, Minel, Eslem, Hafsa,Rana,Nil,İdil,Meva Bunlar benim sevdiklerim canım
Kkbbra 1annne1beebeek kimseye danısmamak lazım ilk aklınızdakini içine Sinen ismi koyun .Bizim en son defne olarak karar verildi 🌸