ressamistanne Damla_2121 bende 21 haftalıkken gittim geçen hafta. Muayene ücreti dahil 500 TL sağlıkçı indirimli 400 tl
inciveannesii Damla_2121 ben dün gittim ama yarım kaldı diyebilirim kızım hiç yüzünü dönmedi, doktorum da perşembe günü tekrar gel dedi. Organlarına bakılıyor, ölçümler yapılıyor öyle düşünün ama dediğim gibi benim yarım kaldı.
Gul33 Damla_2121 biz gittik geçen hafta 21 haftalıkken. Ankara’da Mehmet Metin Altay’a gittik. Çok memnun kaldık. Her şeyi en ince ayrıntısına kadar baktı anlattı. 1.5 saat sürdü. 750 TL ödedik
Simgeyuca Ben gittim canım 21 haftalıkken bebeğin tüm organları herşeyi ayrıntılı inceleniyor ben ankarada Sinan tana gittim çok da Memnun kaldım 1 saat sürdü bizim
Gzm23 Simgeyuca canım bende bu perşembe 21+3 de gideceğim devlete randevu aldım inşallah düzgün Bakar tok mu aç mı gitmem Gerekiyor ayırca renkli mi renksiz mi bakıyor
Simgeyuca Gzm23 benim gittiğim özeldi canım özellikle tok karnına gel dediler bana randevu alırken ve renkliydi benimki
Gzm23 Simgeyuca yaa teşekkür ederim canım benim düzgün bakmazsa bir hafta sonraya özele randevu alırım