gozdekrks ben devlet hastanesi aciline gittim. Tansiyonum yüksek olduğu için tutanak tutarak ayrıldık. Kendi rizamla cikiyorum, çıkınca kendi aracimla kendi doktoruna muayene olacağım deyip imzaladım. Dışarıda bir şey olursa hastaneye dava açmayalım diye tutanak