Sweet_mom Sevgili anneler suni sancı başlancak bna tabi korku var nasıl zormu çok kötümü ağrısı, tecrübesi olan yazarsa sevinirim bebeğim şişko olduğu için 🙂🙂daha fazla beklememeye karar verdi doktor duanızı bekliyorum💕💕🙏🙏
Kbracoskun Sweet_mom bana suni sancı verilmedi ama anlatan arkadaşlardan duyduklarımi aktarabilirim 🌸 bünye ile alakalı kimisi çok zorlanmadim diyor kimisi çok zordu diyor ağrı eşiği ile de alakalı olabilir. Bir de doz doz veriliyor Bi anda yüksek sancı verilmiyor diye biliyorum. İnşallah kolay geçer dogumunuz Allah yardımcın olsun 🌸
Jeatimo Sweet_mom bende de sancı 90 100 çıkıyor ama açılma yok suni verelim dediler beklemek istedim napcam bilmiyorum bende