zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar eşimle tartistik sinirden 2-3 kez baya bağırdım yeter bıktım diye bebeğime bi zararı olmuş mudur acaba böyle bagirmanin🙁🙁🙁
Mihriballim zeynnn5441 bişey olacağını sanmıyorum dün buna benzer bir konuda ben acmistim ama sakin olmak lazım 🤭 dediğimi yap yaptığımı yapma
Polenpolen52 zeynnn5441 allahın ıznıyle bırsey olmaz , oncelık kendınızı dusunun iyi olun bebiş allhın ıznıyle ıyıdır🤗❤️