gzmygt bacaklarına kasar şişlik çıktıysa doktora söylemekte fayda var. Benim daha 18 haftalıkken falan sadece sağ ayağım şişmişti canım çok acıdı bi kaç gün yürüyememiştim kan pıhtılaşması var dedi doktor 30 haftalığım o zamandan beri her gün iğne vuruluyorum 😏 inşallah sizinki sadece sıcaklardan ve ödemden dolayıdır Allah şifa versin 🙏🏻