sema_altas55 nasıl gidiyor miyde bulantısı ,iştahınız, uykunuz yorgunluğunuz, hadi sohbet edelim vakit geçmiyor 🤷🏼♀️
mirayveannesiii sema_altas55 13+2 mide bulantılarım azaldı çok şükür, ama uyku isteği hala fazlasıyla yoğun😂 Onun haricinde de baş ağrım oluyor ara ara
Glsh14 sema_altas55 13+0 haftaligim en basindan beri hic ne mide bulantisi,halsizlik,istahsizlik olmadi çok şükür☺️
litfenama 10.hafta; mide bulantım hiç olmadı, vücudum çok şiş, ateş basıyor, uyuyamıyorum. En büyük derdim uykusuzluk :(
Ayserkn Ama size sormak istedigim bisey var hanimlar normalde gogsumde sislik ve aci varken birden bu acimasi falan gecti.Sizlerdede yasayan varmi acaba.Korkulacak bisey deil degilmi ?
Ayse254 Ayserkn normal ara ara acır bazen bi anda geçer hamilelik belirtileri bazen daha yoğun oluyor bazen çok çok az
YelizAlkann 13+1 haftalığım mide bulantısı halsizlik uykusuzluk tam gaz devam :) bu ikinci hamileliğim ilkinde hiç böyle sikayetlerim yoktu bunda herseyi yaşıyorum ilaçlarda fayda vermiyor
Ayserkn Ayse254 kendi kendime kafamda sacma sapan seyler kuruyorm kac gundur.ya bisey olduysa bebegime diye 🙄
Ayserkn Bende once yattigim gbi kalkardim sanki.Simdi saga don sola don geceleri kac defa uyaniyorm rahat kesintisiz uykular yalan oldu 😊