zeeynepp19 Normal şekilde otururken bebek sanki bana kalk ya da pozisyonu değiştir diyor kasıklarıma vuruyor sıkıştırıyor muyum otururken anlamadım illa ayaklarımı uzatmam lazım veya uzanmam gerek lavabodayken bile rahat rahat oturamıyorum sürekli vuruyor 😀
hamisanne_63 zeeynepp19 ayyy ben 🤦🏼♀️ Klozette oturamıyorum ya sıkışıyor sanki bebek durmuyor hemen arkama yaslanıyorum öyle rahatlıyor 🤷🏼♀️ 🤣