Kbracoskun ben de son 13💫 38 haftada doğurabileceğime inanırdım ama yoookkkk, geleceğine inancım kalmadı da bari sezeryan olmasam diyorum 😂 bende ağrı, sancı hiç bi şey yok. Bi kaç kez aşağı baskı hissettim o kadar. Bazen diyorum bi sabah sancıyla kalksam, beni yerden yere vursa sonra hooop doğursam hdjdjdj