Bilgesss Evet kızlar burda doğum hikayeleri okurken ben ne zaman yazacağım acaba diyenlerdendim bende.07.08 saat 21.30 gibi kasılmalar geldi ama ben yalancı olabilir diye aldırış etmedim zaman geçtikçe hafif hafif adet ağrısı gibi sancılarım başladı ama arası çok vardı düzenli değildi.08.08.18 ye saat 00.30 da sancılarım 10 dakikada bir e düştü.Bel ağrım olmadı ama sol bacağımda Ağrı vardı hafif.02.30 da 5 dakikada bire düştü Duş aldım kendimi rahatlattım ve hastaneye gittim gittiğimde açıklığım 2 cm di yatışım yapıldı saat 5 ye 3 cm ulaşmıştı tekrar 8 gibi baktıklarında halen 3 cm di açıklığım kasılmaların şiddeti artmasına rağmen açıklığım olmamıştı ama hiç canımı sıkmadım eninde sonunda gelicekti.Saat 11.30 gibi açıklığım 5 cm oldu Dr bundna sonra hızlanır dedi ağrılar daha da şiddetlenmişti 5 cm kadar koridOrda hep yürüdüm ağrı geldikçe dikleştim inanın çok faydası oluyor.5 cmden sonra sancılar dahada şiddetleniyor dayanılması daha da güçleşiyor annem kayınvalidem görümcem eşim herkes yanımdaydı ve hepsi benimle birlikte doğurdular resmen manevi destek gerçekten çok önemli hep rahatlattılar.Saat 1 gibi tekrar bakıldı fakat açılmam yine durmuştu 5 cmde ve bende artık dayanamıyorum Druma sezaryen istiyorUm dedim ama o suyunu patlatalım birde öyle takip edelim dedi.Çünkü baştan beri normal doğum yapmak istediğimi biliyordu ve sadece ağrıdan sezaryen diyordum farkındaydım ama açılmam olmaması beni korkuttu.Bu arada kızlar aneminde açılması olmazmış galiba genetik.Çünkü Dr umda açılmamı hızlı beklediğini fakat durduğunu söyledi.Suyumu patlattıktan sonra suni sancı verdiler hiç yalana gerek yok kızlar evet suni sancı çok kötü Sancı geldiğinde hep nefes alıp verdim çok şiddetli sancılardaysa bağırdım gerçekten bağırmayın etmeyin diyenleri de dinlemeyin nasıl rahat karşılıyorsanız sancıları öyle karşılayın.Suni sancı en kötüsüydü çok zorlandım 2 30 da açıklığım 7 cm olmuştu suni sancıya rağmen artık dayanamadım doktoruma sezaryen istediğimi söyledim çünkü epidutal normal doğum için geç kalınmıştı Dr um tekrar muayene edeceğini söyledi ıkınmamı istedi ve sezeryan değil normal yapabilirsin deri bana 10 dakika yere çömelip sancı geldiğinde ıkınmamı istedi yaptım ve sonrasında zaten çatala çıkıp ilk ıkınmamda kafası çıktı daha sonra ağlayışını duydum derin bir nefes aldım kucağıma verdiklerinde kokusunu aldığımda gerçekten unuttum herşeyi.Dikiş atılırken hafif ağrı oldu.Okadar sancıyı çekip sezeryan olasıydım çok üzülürdüm.Doktorum beni çok iyi cesaretlendirdi ve beni teşvik etti.Benimde doğum hikayem böyle.Bekledim hep sancı gelsin artık dediğim zamanlar oldu evet ama gerçekten zor bir eylem.Allah tüm anne adaylarına yardımcı olsun.Annelerin kıymetini bir kez daha anladım.Normal isteyen tüm anne adaylarını Rabbim bir avazda kurtarsın.Sezaryan isteyen tüm annelerimize de Allah yardım etsin.Asla ve asla sezeryan normal diye ayırmayalım arkadaşlar gerçekten o sancıyı bilmeden yorum yapmak çok yanlış.Okuyanlara teşekkür ederiim ☺️☺️☺️
Gamzestetik Geçmiş olsunn❤️❤️ Sağlıklı büyüsün inşallah. Burda böyle dogum hikayeleri okuyunca insana cesaret geliyor gerçekten :)