Neriman64 Bugün kontrolüm vardı 37+2 yiz bebek kanala yerleşmiş haftaya salıya gün verdi 21 aralıkta kucağıma alacağım Allahin izniyle kızımı hayırlısıyla sağlıkla gelsin inşallah 💗💗
SemaMert Neriman64 boyu ve kilosu ne acaba bebeğinizin ? Bende 37+5 im perşembe günü sezeryan tarihi verecek o yüzden merak ediyorum