DnzMhmt
Yaa çok geçmiş olsun, ben hamile olmadsian önce günde 2 paket rahat içiyodum, hamile olduğumu öğrendiğimde bırakmak için her yolu denedim, bazen stress li günlerim oluyor çünkü ben Avrupa da eşim ise Türkiyede eşimin vize şeylerini kafama çok takıyorum bırakmıyorum ama mesela 2 gün içmeyim 3 günü asla istemem ama bazi tartışmalardan dolayı 2 gündür pöfür pöfür içiyorum sabah kalkıyorum diyorum içmicem ama dayanamıyorum ve bundan çok ama çok korkuyorum kızıma birşey olucakmı diye, ablam kızına hamileydi o tütün içiyordu hiç bırakmadı ama yiğenim sağlıklı doğdu, ama ben korkmuyor değilim çünkü bazen dozunu fazlasıyla kaçırıyorum buda beni ürkütüyor..