Damla_2121 Kızlar bebeği normalin altında olan varmı yani bebeğini rahmine yakın hisseden bu riskli mi
[silindi] Damla_2121 ben 28+3 deyim bende çok aşağıda hissediyorum en başından beri ama hiç düşük tehlikem falan olmadı muhtemelen bazı kadınlarda normal doktorum bana hiç bu konuda uyarı yapmadı. Rahim uzunluğum falan da iyiydi.
xeylull Damla_2121 bende 23+1deyim bende genelde kasıklarım da hissediyorum bazen sagda yada solda hareketleri hissediyorum ama cogunlukla kasıklarım hissediyorum doktoruma söylemedim daha normaldir inşallah 🙏
blueberyy00 Damla_2121 bebek zaten rahimde canım kassığınnda hisseden demek istedin sanırım doktor bir risk var demediyse bilmiyorum rahmin daha tam çıkmamıştr belki yukarı ama bana kontrolümde kassik ağrım oluyor dedim rahmin artık göbeğine cikmis o kassik ağrıları korkutmasın seni dedi mesela
Damla_2121 [silindi] bn 21 +4 teyim bugün gittim bebeğin aşağı inmiş dedi normalde 8 veya 9 .ayda böyle olması gerekir dedi
Mihriballim Bende hep vajinamin içinde hissediyorum tekmelerini ama rahim ağzı uzunluğu gayet iyi dedi doktor 6 cm miş 2.5 ve altı riskli alttadir ayakları dedi bende dert etmiyorum ama canım yaniyor bazen