Kızlar merhaba bugün randevum vardı ayda bi gidiyordum şuan 33+1 iz doktor ultrasonda baktı 10 gün sonra gel nst ye başlayalım bundan sonra dedi ama sordum yanındaki asistanlara falan anlamadılar galiba cevap vermediler randevusuz aynı doktora mı gidecem yoksa randevu mu almam lazım yine 10 gün sonrayada randevu bulmak zor hiç bi şey anlamadım ya