Merhaba anneler 16+4 günlük hamileyim doktor da en son gittiğimizde 1 hafta önden gidiyor demişti bu hafta karnımda karıncalaşma gibi bir şeyler hissediyorum geceleri ve öğlenleri daha yoğun oluyor bebek hareketi midir daha önce böyle bir şey hissetmedim hiç tecrübeli anneler cevap verirse çok sevinirim