Sibelch Merhabalar, yaklaşık 10 gündür ağzımda cok igrenc bi tat olustu ve ne yazikki koku olarakta ayni koku var. Nedenini bilmiyorum. Bu durumu yaşayan var mı acaba?
Sibelch Gulcannnn33 Çürümüş soğan tadı ve kokusu. Özellikle soğan, ıspanak, pırasa vs gibi seyler kokuyo burnuma.
UmutsuzPolyanna Maalesef benim ilk hamileliğimde de doğuma kadar sürdü şimdi de başladı yine midemin yandığı günler hele daha fena (24hafta)
Pammuk Sibelch sadece bende var sanıyordum bu koku sıkıntısı ama ben demir ilacına bağlıyorum normalde asla ter kokmam kendğm bile iğrenç kokuyorum
Sibelch Pammuk 2 ay önce covid gecirdim. Doktor muayeneden sonra direkt covidden kaynaklı dedi. Eczacı bayanlada konustuk, babası da aynı durumu yaşamış ve zamanla gecmis. D vitamini kullan dedi.
Gulcannnn33 Sibelch bende de acımsi bir tat şeklinde vardı doktora sordum refleks başlamış dedi şurup verdi geçti hemen
SEVGIMSEN Pammuk men Azerbaycanliyam bilmirem meni anlaya bileceksen ya yox bizde tuzlu xiyar deyirler yeni sirkeye qoyulmuw tutma ondan yemek ziyanmi
Nuralpppp Sibelch Bende aynı sorunu yaşıyorum çok kötü birşey yiyesin gelemiyor o tat ve koku hep var 1 hafta oldu daha geçmedi umarım hemen geçer