Rsrd2121 37+4 haftalık gebeyim rahim duvarı incelmiş sancılarım var yarın acil ameliyata alınıyorum dua edin lütfen 🙏🏼
nisaninannesi2 Rsrd2121 Kızımı aynı vakitte doğurmuştum hiçbir sıkıntı yaşamadık, sağlıkla al kucağına inşallah🙏
Masalmasal2 Haftanız çok iyi stres yapmayın ne güzel kurtulucaksınız kavuşuyorsunuz ilk oğlumu 37+4 de doğurmuştum. Hiç bir sorun yaşamadım. Allah sağlıkla kucağınıza aldırsın inş.