Kızlar ben iki gün üst üste gezdim bebek alışverişi için. Üç gündürde tabiri caizse anam ağladı ağrıdan. Alttan bıçak saplanır gibi sancı giriyo. Aynı şekilde belime de ince sızı gibi ağrılar giriyo. Ara ara karnımın üstüde ağrıyo. Endişeleniyorum normal mi bu ağrılar. Ben ilk çocuğumda böyle ağrılar çektiğimi hatırlamıyorum. Bu hamileliğimde genital varis çıktı bende onunla ilgili mi acaba diyorum bu kadar ağrılar