Kahveli hirahamza65 yarın sabah test yapmak istiyorum ama test yok eşimde almaz simdi gidipte persembe sabaha kaldı 😁
Selindrellaa hirahamza65 ben de testi 3 gün geciktikten sonra yapmıştım testten 2 gün sonra da kan vermiştim 🤭
Elif9292 hirahamza65 Evet eczaneden test aldim evde yapinca negatif cikiyordu ama benim goguslerim cok hassalastigi icin ben hamile oldugumu anladim ondan erken kan verdim sukur cikti 3.gebeligim zaten
Elif9292 Kahveli ilk ögrendigimde 500 çıktı daha cok kucuk diyip bi hafta sonra yine kan verdim 4000/ e yukselmisti
Lulikli Kahveli eğer hamileyseniz sabah öğle akşam kaçta yaparsanız yapın çıkar testte bi yanlışlık yoksa😊
Mucizebeklerkennn Test yaptım silik çizgi çıktı ama kaset testi negatif çıktı erken gebelik testinde silik çift çizgi çıktı bilmiyorum artık ve adetim 3 gün gecikti karnım falan da ağrımıyor sadece akıntı var başka hiçbir şey yok
fundadncc Bende 3 gün geciktiğinde erken gebelik testi yapmıştım çok net çift çizgi çıkmıştı direk saniyeler içinde, sonraki gün kan vermiştim şimdi 18+3 haftalık olduk ☺️🧿🙏🏻