Valla ilk gebeliğim ama 2017 senesinde karnımdan açık ameliyatla kist aldırmıştım sabah 10da ameliyata girmiştim ameliyattan bir gün önce akşam 6dan sonra yiyecek yememi yasaklamışlardı saat gece 12den sonra içecek içmem yasaktı ameliyattan 6 saat sonra ayağa kaldırmışlardı çok zor bir kalkıştı su içmeme izin vermişlerdi gaz çıkarırsan çorba gibi sulu pütürlü besinlere izin vermişlerdi büyük tuvaletini yaparsan yiyecek yemene izin veriyorlar sezaryende de böyle bir süreç işliyor benim bildiğim