Aytenim Bügün kontrole gittim kan değerlerinde guvatır yüksek çıktı aranızda benim gibi olanlar varmı 7+3 olduk
Hilal-95 Aytenim ilaca başlamanız gerekıyor bnmde 4. Haftada yüksek çıktı hemen basladık dahılıye doktoruna gittim her ay takıpde kaldım ilacı düzenli kullan mutlaka korkma allahın izniyle bişey olmaz geçmiş olsun kuzum
Beyzanrr Aytenim canım benimde var baştan beri bende 18+3 gebeliğe bağlı guatr diye düşünüyorlarmış ama doğumdan sonra da bakılacak