burcakayan Merhaba hanımlar 4. Ayda kasılmalarım fazla olduğu için proluton iğne yaptılar. Sizler de yaptıran var mı . Korkarak yaptırdım .
cerenmina burcakayan 30+ da verdi doktorum. Pazar günü son yazdığı kutuyu vurulacağım. 4 kutu yazmisti. Bir de yanında progestan kullanıyorum. Çok çok yağlı bir iğne pazar oldum hala acısı geçmedi iğnenin.
burcakayan Düşük tehlikesi olanlar için yapılıyor vs denildi . Doktor ayrıca duphaston diye bir hap yazdı . Sabah akşam kullanmam gerekiyormuş.
Gokcennnn Haftam dan beri hafta da 1 kullanıyorum 31. Haftamdaym. Düşük tehlikem vardı ondan verdi doktor. Yağlı bir iğne acayip acıtıyor
Glstnlkmn63 4 haftadan 28 ci haftaya kadar haftada bir vuruldum faydasını çok çok gördüm düşüğü önlüyor canım kullan korkma
Koskafadime 32 haftalikken doktorum başlattı 3 günde 1 acayip ağrıyor yakıyor onun yanında progestan 300 mg duphaston hap 3 öğün kullandm zor ve sancılı süreç 35 haftalık olduk şimdiye kadar gelmedi insllh zamanında olur Allah herkesin yardımcısı olsun