Susann canım sağlık ocagında yaptırdıysan eğer doğruluk payı az oluyo beklemiş kandan bakılmıyor tsh dahiliyeye gidip kan vermelisin en doğrusu o sekilde oluyor benimde sağlık ocagında yüksekti devlete gttim gayet normal cıktı boşa ilaç kullanma 4 5 oldugunda ilaç tedavsiyle düşüyor zaten korkma ama ihmal etme ileri gebelik kayıplarına neden oluyor tiroid önemli gelişim içinde