Gltn Nefes darlığı herkeste olmaz. Olsa da şiddeti farklı olur yorumlar gözünü korkutmasın ileriki haftalarda daha da artıyor falan diye yazılmış bende 1 kere oldu o nefes alamamak korkunç bir his. 37.haftadayım ki bu saatten sonra olmaması Laz'ım çünkü bebek aşağı indiği için baskı azalıyor.