bluebird ben 6. Haftadan beri bulantı ilacı kullanıyorum şu an 17. Haftamdayım geçen gün sanırım artık iyiyim ilaç almayayım dedim dün gecenin 2 sinde hastanelik oldum serum aldım 🤦🏻♀️ Herkese göre değişiyor sanırım 9 ay boyunca mide bulantısı olanlar oluyormuş asla bida ilacı bırakmam dün çok büyük bir ders oldu bana 😮💨🥺