Hayalim1234 bir tek amh a bakarak direkt tüp bebek demek çok yanlış eğer ki tabi başka bir durumyoksa. amh yumurta rezervini gösterir evet doğru ancak normal yoldan gebe kalmaya engel durum yok. Nitekim ilk gebeliğinizde de amh ınız yine düşüktür muhtemelen çünkü seneler içinde azalıyor. Buna rağmen gebe kalmışsınız. Ki bende tavan olan fsh ve dibi vuran amh a rağmen gebe kaldım. Tabiki tüp bebeği deneyin eğer ki normal yoldan gebe kalmayı denediyseniz ve olumlu sonuçlanmadıysa. Ancak şunu unutmayın kafanızın rahatlığı en mühimi. Ben ikisine de tatilde gebe kaldım çünkü düşünecek bir şey yoktu. Rabbim en tez vakitte size afiyetli haberler almayı nasipe tsin inşallah :)