Betul0635 Kızlar benim beta hcg bugün 109 çıktı doktor kimyasal olabilir dedi böyle olup kimyasal olan oldu mu
Kavakyellerihercai Betul0635 bence artışı güzel inşallah bir sıkıntı yaşamazsınız devam eder gebeliğiniz doktorların hemen kestirip atmasına anlam veremiyorum.
Betul0635 Kavakyellerihercai ilk oğlumu da 63le öğrenmiştim hiçbir farkı yok bundan ama doktor neden öyle dedi anlamadım haftaya perşembeye kadar her iki günde bir kan vercem