Merhabalar bugün itibariyle şifayı kapmışım gebelik döneminde ilaç kullanmamaya özen gösterdim. Ama bir ay içinde ikinci soğuk algınlığı kaptım gebelik haftam ilerde olduğu için soğuk algınlığı ilacı kullanabilir miyim? Özellikle Nurofen cold kullansam bir sakıncası olur mu