Kızlar dun ben cok yemek yemedım temızlıge giriştim neyse sonra benım basıma bir agri girdi anlatamam şiddetli ama ilac felan kullansam kullanırdım ama duramıcam kadar olmadı neyse gece kalktım yine agrıyor sabah uyandım bir seyım yok bende nete baktım 20. Haftadan sonra gebelik zehirlemesi felan dedi başka beriltim yok kendımden şüphe ettım bulanık mı görüyorum acaba perdemi indi gözüme felan filan sizce öyle bir şey olabilir mi