caglaboran98 Kızlar merhaba 6+1 kese normal yolk kesesi beslenme yeri normal fakat bebek görünmedi henüz bu sabah kahverengi lekelenme oldu doktor düşük tehdidi olmasına karşı progestan başladı istirahat etmemi istedi Sizlerde bu durumu yaşayan oldu mu ?
Glsm_kp36 Kahve rengi değil ama bendede sumukle karışık kırmızı akıntı oldu Bizde ilaç başladık Bu dönemde çok dinlenin Gözünüz evi görmesin hatta bakacak birisi varsa yanınıza çağırın ve bol bol dua edin bazen bebek yerleşirken oluyor böyle şeyler
Glsm_kp36 Ben hem iğne hemde kan sulandırıcı kullanıyorum doktor ondan da olabilir dedi Hemde yerleşmeye çalıştığı icin dedi Rabbim sağlıkla almayı nasip etsin kucagimiza
Ozlemmm59 Kızlar ben de 6+1 im 3 gündür ara ara kahverengi lekenmem oluyor progestan başladık ama bitmedi hala.