Merhaba. Hamileliğimin 32.haftasına geldim. Çalışan ücretli öğretmenim. Bilmeyenler için bir konu paylaşmak istedim. Ücretli öğretmenlerin de alabileceği belli bir miktar para var diye duyduğum anda biraz araştırdım. Her normal çalışan gibi bizimde doğal olarak analık hakkımız var. Bugün müdür bey ile paylaştım. 32.haftaya geldiğimizde okula çalışabilir veya çalışamaz raporu alınıp teslim edilir. Benim bildiğim kadarıyla müdürün onaylayıp ilçeye göndermesi lazım. Müdür bey bugün yanımda ilçeyi arayıp öğrendi ve doğumdan önce 8 hafta ve doğumdan sonra 8 haftalık raporu olması lazım. Raporlar da bitene dek sgk da çıkışın verilmemesi lazım. 37.hafta da çalışamaz raporu vermeye unutmayın Rapor bittiği zaman sgk dan iki ayrı rapor dan size para yaticak az değil de iyi bir miktar para yatacak. Lakin benim müdürüm ilçeyi ile konuşmaya çalışıcam dedi eğer ki sıkıntı olmazsa çıkışını vermem ama yerine başka bir öğretmen geldiği anda çıkışı vermek zorunda kalabilirim dedi. Devlette haklarımız çok peşini bırakmayın. Ha önemli bir noktayı söylemeyi unuttum. Rapordan geriye son bir sene içinde en az 90 gün çalışmış olmanız gerekiyor. Hakkınızı helal edin yorgun halimle yazdım karışık yazmış olabilirm🙈