kckelf123 benim Y şeklindeymil rahmim iki defa anne karnında ölümle sonuçlandı hamileliğim. Sürekli kanamam oldu. Şimdi 10 haftalık hamileyim malesef yeni farkettik. Eskisinden daha şiddetli kanamalarım oluyor. Sürekli yatış halindeydim. Yaşayan biri olarak şunu söyleyebilirim. İmkanın varsa ameliyat ol sonra gebelik düşün. İnan bu riskle ve korkuyla yasamak o kadar zor ki. Az önce kanamam oldu. Halbuki bi haftadır yoktu. Tam sevindim derken yine. İnan çok zor. Çok yıpratıcı.