zeynonunannesiiii Hamileliğimin 12 haftasındayım karnımın sağ tarafında ağrı oluyor sanki bebek büyümüşte başı baskı yapıyor gibi halbuki minicik böyle yaşayan var mı
Deletedmom_6 zeynonunannesiiii bende şuan öyleyim 😢 yarın doktora gideceğim benimki öyle baskı yapıyorki yürürken daha çok ağrıyor en iyisi doktora görünmekte fayda var aklınızda kalmasın
zeynonunannesiiii Deletedmom_6 yarın benimde doktor randevum var bende sorucam inşallah sadece gaz sancısıdır
Sdkkk 8 haftalığım bende de vardı hatta uykudan uyanıp acile gittim ağrı yüzünden gaz sancısı olabilir dediler. Yediğimi hazmedemiyorum zaten belki sizinde bu yüzdendir. Yine de bi doktorunuza danışın isterseniz.