Merhaba kızlar🌸
30 haftalık hamileyim. Şeker yükleme testi yaptırmadım. Bu hafta doktora gittiğimde, doktorum 3 gün,3 öğün açlık ve tokluk şekerimi kontrol ettirip kayıt altına almamı istedi. Sorum şu ki bu ölçümü nerede yaptırabilirim? Devlet hastanelerinin acilinde yaptırabilir miyim? Bilginiz varsa lütfen beni aydınlatın 🙏🏻