Kızlar kızım kakasını yaptıktan sonra anne baaak kaka diyor ve poposunu gösteriyor. Sürekli altını değişirken söylüyordum zaten bak kızım kaka çok kötü kokuyor bana kaka yapar yapmaz söyle olur mu diyordum 🙈
Babası veya ben lavovoya girerken özür dilerim ama anne baba eee yapacak falan diyordum. Bazen kapının önünde bizi bekliyor kaka bittti falan diyor 😄
Ya sorum şu ki kızım hazır mı sizce baya rahatsız oluyor kakasından mahsuscuktan öğürüyor kaka yapınca. Kaka yapmadan söylese hemen tuvalete tutarım aslında bilemedim hazır mı ama.
Bu arada ne almam gerekiyor bu süreç için, klozete oturamıyor zaten ne önerirsiniz ?